Recensies

Jolanda heeft voor ons een aantal arrangementen ingevuld en dat heeft ze bovengemiddeld gedaan.

Ze heeft hierbij oog voor het gehele systeem/alle betrokkenen.

Kan haarfijn aanvoelen wat de kern van de hulpvraag is vanuit de volwassenen en heeft een natuurlijke intuïtieve manier om de leerling/het kind hierin aan te voelen en volledig en met respect te zien.

Haar manier van begeleiden is positief en creatief, altijd uitgaande van wat kan er wel en welke stapjes kan de leerling maken, waarbij ze het doel niet uit het oog verliest.

Ze communiceert zorgvuldig met de betrokkenen en wij zijn dan ook altijd op de hoogte van wat ze doet, waarom en hoe.

( Lonneke Bransz, Manager Begeleiding Studieus)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Je hebt hart voor de leerling en denkt goed mee met wat de leerling nodig heeft in de klas.

Je hebt kennis van zaken rondom autisme.

(IB-er basisschool)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Ik vind de bijles super leuk en leer er heel veel van!

(Noah, groep 7)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Ze legt het heel goed uit. Je leert het ook heel goed en het is leuk. Ze is super aardig.

(Ibrahim, groep 8)


————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Jolanda geeft onze zoon leesles. Daarbij kijkt ze echt naar een manier die aansluit bij het kind, waarmee hij zich op zijn gemak voelt en waarmee hij het beste leert. Een hele fijne begeleiding met resultaat en toegespitst op het kind.

(ouder leerling groep 4)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Ik vind de bijles prettig, omdat je veel kan oefenen. Door de bijles ben ik veel beter geworden.

(Maryam, groep 6)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Ik vind de bijles leuk, omdat ik er heel veel leer. Wat ik niet weet, leer je mij. Dank je wel!

(Arsema, groep 6)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Je legt goed en duidelijk uit. Je helpt ons heel goed.

(Ouidad, groep 8)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Jolanda heeft onze zoon een paar jaar begeleid bij rekenen en begrijpend lezen. Op een rustige en kundige manier weet zij de kennis over te brengen. Hier gebruikt zij verschillende theorieën en vormen voor wat bij onze zoon past op dat moment. Zo waren ze aan het hinkelen om de tafels te leren, maar later had ze fijne tips om stapsgewijs de sommen te begrijpen. Onze zoon ging altijd met plezier naar Jolanda. Hij is enorm gegroeid in zijn niveau van schoolwerk en vertrouwen. Mede dankzij Jolanda. We raden haar iedereen aan.

(ouder leerling groep 8)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Jolanda geeft onze zoon leesles. Daarbij kijkt ze echt naar een manier die aansluit bij hem, waarmee hij zich op zijn gemak voelt en waarmee hij het beste leert. Een hele fijne begeleiding met resultaat en toegespitst op het kind.

(ouder leerling groep 5)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Jolanda ziet het kind ‘echt’! Ze heeft onze dochter een korte tijd op school mogen begeleiden, wat onze dochter ontzettend fijn vond. Ze leerde nieuwe en andere dingen. Iets waar ze veel behoefte aan had en nog altijd heeft. Onze dochter was heel teleurgesteld dat ze niet meer naar juf Jolanda kon. Ze vraagt nog regelmatig naar haar. Als ouders hebben we aan het einde van de begeleidingsperiode nog een heel verhelderend en voor ons waardevol eindgesprek gevoerd.

Bedankt Jolanda!

A. van Rossum (ouder leerling groep 3)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

“Juf, mogen we vaker bij jou zijn? Bij jou leren we het tenminste. In de klas snap ik er niks van, maar bij jou wel! Jij legt goed uit!”

(leerling groep 8)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

“Wanneer gaan we weer uit jouw boekje werken? Daar staan van die leuke dingen in.” 

(leerling groep 7)


—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Wat stond er een mooi kaartje met koffertje op mijn bureau, ontzettend lief!
Maar ik moet vooral jou bedanken, want wat heb jij hard gewerkt voor de leerling bij ons op school.
Al het geduld en het meedenken in wat hem hielp werd zeer gewaardeerd.
Dank je wel voor je positieve energie en hulp. Op deze manier heeft hij toch nog een aardig laatste half jaar bij ons gehad.
 

(Teamleider basisschool)


 ————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
Bedankt voor jouw inzet, betrokkenheid, kennis, hulp en enthousiasme. Het was fijn dat je er het afgelopen jaar voor de kinderen was (en voor ons). 

(Basisschool IJsselstein)